Není potřeba bát se podpatků!

 

Ať už máte popraskané paty nebo malé trhlinky na vašich chodidlech, nemusíte zoufat, vždy s tím můžete něco dělat. Určitě se kvůli tomu nemusíte stydět nosit vaše hezké otevřené boty. Základem je nosit boty pohodlné, které vám nevadí a které se vám líbí. Níže vám poradíme jak na to, aby vaše chodidla byla krásná a měkká.

Popraskané paty jsou často způsobeny suchou pokožkou na chodidlech a případně velikou zátěží určitých míst. Pokožka tím pádem ztrácí svoji pružnost a následné problémy mohou být dosti bolestivé, a to i při běžném došlapování. Léčba je však velmi jednoduchá, zvládnete ji sami doma.

Jaké jsou hlavní příčiny poprskaných chodidel?

Existuje mnoho příčin popraskaných nohou. Každý máme přirozeně odlišnou vlhkost pokožky a ti, co mají geneticky sušší kůži, mají k tomuto problému větší sklony.

Některými dalšími příčinami mohou být např. suché prostředí, nedostatečná péče o pokožku chodidel nebo i nevhodně zvolená obuv.

Máme pro vás ale jednoduché řešení.  

Pro přirozenou obnovu pokožky je vhodné použít rychle se vstřebávající a hydratační krém Scholl na popraskané paty K+. První výsledky zlepšení uvidíte sami už po třech dnech používání. Pro správnou péči o chodidla můžete používat i tyčinku Scholl na rozpraskané paty.

Velmi důležité je nosit pohodlné boty a dostatečná hydratace těla i nohou, zejména po sprše. Pokud se udělá venku hezké počasí, dopřejte úlevu i svým nohám a zvolte někdy otevřenou obuv. Nezpotí se vám tolik nohy, pro příjemný pocit můžete používat i noční hydratační krém na nohy.

Co jíte, je důležité
I vaše strava ovlivní kvalitu vaší pokožky. Zejména potraviny s nízkým obsahem zinku nebo mastných omega 3 kyselin mohou vést k suché pokožce. Abyste neměli popraskané paty, doporučujeme určitě zařadit do jídelníčku, kuřecí maso, rýži, fazole, ryby, kraby nebo lněný olej.

 Nezapomínejte ovšem i na další potraviny s obsahem vitamínu E, jako jsou ořechy anebo listová zelenina, které také prospívají vaší pokožce. O potravinách s obsahem vápníku a železa není moc potřeba mluvit, ale i na tyto potraviny nezapomínejte, jedná se například o luštěniny, vejce, zeleninu anebo červené maso.